ENERGETYKA, RYNEK ENERGII - CIRE.pl - energetyka zaczyna dzień od CIREElektromobilność
Właścicielem portalu jest ARE S.A.
ARE S.A.

SZUKAJ:



PANEL LOGOWANIA

X
Portal CIRE.PL wykorzystuje mechanizm plików cookies. Jeśli nie chcesz, aby nasz serwer zapisywał na Twoim urządzeniu pliki cookies, zablokuj ich stosowanie w swojej przeglądarce. Szczegóły.


MATERIAŁY PROBLEMOWE
31.01.2021r. 12:00

www.cire.pl | Obserwuj nas na twitter.com/cire_pl
Dziś będzie pytanie na niedzielę, w którym będzie można do woli narzekać.
28.01.2021r. 13:45

www.cire.pl | Obserwuj nas na twitter.com/cire_pl
Elektryfikacja ma być główną gałęzią rozwoju transportu w nadchodzących latach. Ich siłą napędową będą (albo mają być) firmy, które obecnie są głównym odbiorcą nowych samochodów. Powstaje jednak pytanie jak szybko ten trend zaadoptuje się wśród odbiorców instytucjonalnych?
25.01.2021r. 13:15

www.cire.pl | Obserwuj nas na facebook.com/energetyka
Wkrótce w sprzedaży będą elektryczne ciężarówki. Brakuje jednak stacji ładowania.
28.12.2020r. 05:21

("Energia & Recykling" - 12/2020)
Najwyższa Izba Kontroli donosi w swoim najnowszym raporcie, iż niewielka jest szansa na osiągnięcie w 2025 r. zapowiadanego w rządowych dokumentach celu miliona pojazdów elektrycznych jeżdżących po krajowych drogach. To zresztą nie jedyny problem z polską elektromobilnością, a ogólne wnioski są takie, że jej obecna sytuacja jest daleka od różowej.
04.08.2020r. 05:34

Justyna Dylińska-Chojnacka, PTPiREE ("Energia elektryczna" - 6/2020)
Samochodach elektryczne to temat bardzo żywy, który nie schodzi z ust przedstawicieli koncernów motoryzacyjnych, ekspertów zajmujących się redukcją gazów cieplarnianych i unijnych urzędników. ,,Elektryki'' mają swoich zwolenników i przeciwników, prowokują już od kilku lat do dyskusji.
25.06.2020r. 05:23

Maciej Humięcki ("Energia i Recykling" - 5/2020)
Porównanie rzeczywistej liczby jeżdżących obecnie po polskich drogach aut o napędzie elektrycznym (ok. 8 tys.) z liczbą zakładaną kilka lat temu w krajowej polityce rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (ok. 32 tys.) może prowadzić do wniosku, że polska elektromobilność rodzi się w bólach. Tymczasem auta bateryjne oferują najszerszy zakres pozytywnych zmian, jakie może przynieść elektromobilność. Dlatego pokonanie barier ich upowszechnienia może okazać się kluczowe dla rozwoju całej elektromobilności.
12.06.2020r. 05:10

Rene Wetzel, ubitricity; Paweł Jamrożek, FENICE Poland ("Energia Elektryczna" - 4/2020)
Zapotrzebowanie na infrastrukturę do ładowania samochodów elektrycznych stało się faktem. Pod koniec lutego 2020 roku w naszym kraju zarejestrowane były 9803 samochody osobowe z napędem elektrycznym - wynika z najnowszego Licznika Elektromobilności Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych oraz Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Tylko w pierwszych dwóch miesiącach tego roku przybyło 1166 samochodów elektrycznych oraz hybryd plug-in. Oznacza to wzrost o ponad 180 proc. w stosunku do stycznia i lutego sprzed roku.
27.05.2020r. 05:05

Regionalne stowarzyszenie regulatorów energetyki ERRA opublikowało raport dotyczący rozwoju elektromobilności, będący podsumowaniem badania wśród członków organizacji. Zgodnie z ustaleniami raportu, w ciągu ostatnich czterech lat nastąpiły znaczące zmiany w kilku krajach członkowskich ERRA.
26.05.2020r. 15:15

Maciej Mazur, Jacek Błaszczynski, Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych
Prezentacja "Rynek ogólnodostępnej infrastruktury ładowania w Polsce" przedstawiona podczas webinarium "Wymagania techniczno-prawne dla infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych" zorganizowanego przez UDT i Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych w dniu 21 maja br.
22.05.2020r. 05:25

Viachaslau Charvinski, Helene Kostukevich, Artur Rusowicz ("Rynek Energii" - 1/2020)
This paper deals with the problem of the decreasing of electricity losses from one side and the possibility of electric vehicle charging from the small wind and sun electric generators named as renewable energy sources. The purpose of the analysis of electricity losses is to analyze the efficiency of the operating mode depending on the shape of the load schedule.



cire
©2002-2021
Agencja Rynku Energii S.A.
mobilne cire
IT BCE